3 הפרמטרים החשובים ביותר בהליך קידום אורגני

קידום אתרים אורגני כולל מגוון רחב של פרמטרים שונים המשפיעים עליו.

למעשה בנתונים לא רשמיים נגלה לכם שיש מאות פרמטרים המשפיעים בצורה זו או אחרת על המיקום של אתר מסוים במנוע החיפוש. כל הפרמטרים הללו מתנקזים לאלגוריתם אחד מתקדם וחכם מאוד של ענקית החיפוש גוגל. כמובן שיש מנועי חיפוש נוספים אך לרוב אם תבצעו פעולות המתאימות לקידום אורגני בגוגל תוכלו בהתאם לזכות גם בקידום במנועי חיפוש אחרים.

מכיוון שמעל 90% מהגולשים שעשויים להיות קהל היעד שלכם גולשים בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים הרי שזה מנוע החיפוש שנתמקד בו לרוב וכך גם רוב חברות הפרסום והקידום מתמקדות בו. אנו בחברת https://www.gnss.co.il/ מאמינים כי 3 הפרמטרים הבאים הינם החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני והם יהיו לרוב גם 3 החלקים המרכזיים בכל עבודת קידום.

#1 – התוכן עדיין וכנראה גם ימשיך להיות החלק המרכזי:

החלק המרכזי בכל הליך קידום אורגני הוא התוכן. באמצעות התוכן אתם יכולים לתקשר עם הקהל שלכם ובזכות התוכן באתר שלכם הגולשים גם יכולים למצוא את האתר שלכם בתוצאות החיפוש בכלל. שילוב של ביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום הוא קריטי אך לא רק. יש מגוון פרמטרים שצריך לדאוג להם על מנת לבצע התאמות בתוכן הנמצא באתר שלכם ובעיקר חשוב לבנות את התוכן כדי להעניק ערך אמיתי לגולשים שלכם.

#2 – חוויית משתמש הוא מונח שאתם חייבים להכיר:

מונח נוסף שאתם חייבים להכיר ולתת עליו את הדעת הוא כל הנושא של חוויית משתמש. שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם הינה קריטית כיוון שהיא משפיע על האופן הגולשים נהנים מהשימוש באתר שלכם ושבעי רצון ממנו.

גולש מרוצה הוא גולש שיבלה יותר זמן באתר שלכם, יעבור לעמודים נוספים, ילמד עליכם יותר, ישהה זמן רב יותר בכל עמוד, יקרא יותר לעומק את התכנים שלכם וכמובן גם עשוי להמליץ עליכם ולשתף קישור לאחד העמודים באתר שלכם או יותר.

יתרה מכך חוויית משתמש ברמה גבוהה יותר תתרום גם לאחוז המרה גבוה יותר באתר שלכם. שיפור חוויית המשתמש עוברת במגוון רחב של פרמטרים כמו שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמת האתר לגלישה במובייל ועוד.

#3 – קישורים מכל מיני צבעים:

לבסוף חשוב להשקיע בקישורים. לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל הדגש הוא על איכות הקישורים ולא על כמות הקישורים.

עם זאת, חשוב להשקיע בקישורים במגוון איכויות (לא לגמרי קישורי זבל אבל ללא ספק קישורים בתמהיל טבעי ונכון ככל האפשר). הקישורים משמשים כמעין המלצות והן חלק בלתי נפרד בכל הליך קידום אורגני.